Kosmetyki Revitol

KOSMETYKI NATURALNE

FAQ

Poniżej prezentujemy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli poniżej nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie napisz do nas.


W jaki sposób odbywa się wysyłka produktów?

Wszystkie produkty są wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firm kurierskich w zależności od wybranej przez klienta opcji wysyłki. Ponieważ cenimy dyskrecję nasze paczki są wysyłane w taki sposób, że nikt poza Tobą nie będzie wiedział, co znajduje się w środku!

Jak długo będę oczekiwać na zamówiony produkt?

Przesyłki ekonomiczne na terenie Polski docierają zwykle do klientów w przeciągu 3–5 dni roboczych, czas oczekiwania na przesyłki priorytetowe to zwykle 2–3 dni robocze. Zamówienia zagraniczne są dostarczane w przeciągu 10–14 dni roboczych. Przesyłka kurierska zapewnia dotarcie produktu do adresata w przeciągu 2 dni roboczych.

W jaki sposób mogę dokonać zamówienia?

Zamówienie możesz złożyć na naszej stronie internetowej Revitol.pl znajdującej się pod adresem www.revitol.pl.

Czy moje pieniądze są bezpieczne?

Revitol.pl korzysta z systemu DotPay - najbezpieczniejszego systemu obsługi płatności online. Więcej na temat bezpieczeństwa płatności można przeczytać na stronie systemu w dziale bezpieczeństwo.

Poniżej przedstawiamy wszystkie obsługiwane przez nasz sklep kanały płatności:

Kanały płatności Dotpay

Czy oferujecie gwarancję na zamówione produkty?

Wszystkie produkty oferowane w Revitol.pl objęte są 90-dniową gwarancją. Jeżeli zakupiony produkt nie spełnił Twoich oczekiwań to po prostu nam go odeślij (nawet, jeżeli znaczna część jest już zużyta), a zwrócimy Ci pieniądze!*

Jakie są koszty dostawy?

Sposób wysyłki Przedpłata Za pobraniem
Zamówienia powyżej 300zł GRATIS! GRATIS!
Przesyłka priorytetowa 10,00 zł 15,00 zł
Przesyłka kurierska (1-2 dni) 25,00 zł 30,00 zł
Przesyłka zagraniczna 30,00 zł n/a

* - Zwrot pieniędzy tylko za pierwsze zamówienie. Tylko jedno zamówienie na osobę / domostwo / rodzinę będzie refundowane. Refundacja możliwa tylko przed upływem 90 dni od wysłania towaru do klienta. Wszystkie puste opakowania muszą być zwrócone, jeśli nie - pełny zwrot pieniędzy może nie być przyznany. Prosimy pamiętać, że jeśli otrzymacie Państwo potwierdzenie możliwości zwrotu towaru, opakowania muszą być zwrócone w przeciągu 30 dni. Brak spełnienia w/w warunków będzie skutkował uchyleniem gwarancji i odwołaniem zwrotu pieniędzy.

Kanały płatności